Sale!

Ease Inhaler

(12 customer reviews)
100% of buyers said they were satisfied.

RM79.00RM259.00

Looking for EASE Nasal Stick?

Inhale is one of a great way to utilize essential oils for various health and wellness benefits. Studies have shown that inhaling essential oils can help on an emotional level, as well as a physical level.

Our sense of smell is connected to the region of the brain that controls memories, emotions, and hormones. That makes the method of inhaling aromatherapy oils very powerful.

EASE Nasal Stick is an all-natural product that contains therapeutic grade essential oils. It is not only good for general health but has more other benefits such as

EASE Nasal Stick Benefits:

  • To reduce cigarette cravings and nicotine withdrawal symptoms throughout your quit smoking journey
  • Relieve pain from both tension headaches ad migraine attacks.
  • Helped fight off your cold/runny nose symptoms
  • Promotes healthy respiratory function and clear breathing
  • Increase your immune systems
  • Relieve sinusitis / allergy symptoms
100 orders in last 14 days.
Clear

Gina from Puchong, Masyarudin from Shah Alam & 33 others bought this item in last 30 days.

12 reviews for Ease Inhaler

Quality
100%
Service
100%
Delivery
100%

Reviewed by 12 customer(s)

  • Avatar

    Wan Izad

    Dh trima,dh start guna.. trbaik..berkesan, prnafasan pun segar je rase.. cantik sgt kayu tu..

    Merokok dah 20 tahun lebih, guna Ease mmg bhnti terus merokok setakat ni.. hrp bterusan.

    May 10, 2022
    Verified Purchase

    Share on

    Helpful?

  • Avatar

    Dygku Sarfina

    Kali kedua beli repeat order.. Last purchase bulan Februari 2022. Anak bujang saya sebelom nie hisap vape. Lama jugak. Dlm 2 tahun. Semenjak dia duduk kampus.

    Baru2 ni saya usik dia. Lalu sebelah kedai vape.

    “Eh ehhh..abg tak nak singgah ke? Nie kedai fevret u kan?”

    ..terus dia jawab “ishh tak la maa. Abang lama dah berhenti!”

    Tu yg terus terdetik hati mak2 nie “alhamdulillah….” Bila saya nampak kat tangan dia ease tu…then i realize oooo sbb benda ni…

    Alhamdulillah dia dapat buang dah tabiat tu. Alasan saya mula2 nak ubat asma dia. Tapi main point saya nak hentikn tabiat hisap vape dia. Alhamdulillah ternyata berkesan…

    Lagi satu, dia suka bawa ease masuk lab atau dewan kuliah yg suhu sejuk tinggi. Dia selalu akan jadi serta merta selsema. Tapi sejak ada ease…dia cepat2 hidu.. Cepat stop selsema dia.

    April 18, 2022
    Verified Purchase

    Share on

    Helpful?

  • Avatar

    Shahrin Hamat

    Saya dan isteri suka..

    Alhamdulillah telah sampai dgn selamat. Dan… saya dan isteri sangat suka, kami berdua bukan perokok yg nk berhenti merokok,tp langkah prevention covid19 byk guna cengkih,so sy beli dan guna sbg permudahkan dr kena rebus cengkih dan hidu…🤭

    April 12, 2022
    Verified Purchase

    Share on

    Helpful?

  • Avatar

    Jebat Arjuna

    EASE Inhaler

    As salam semua,
    Nama saya Jebat dan saya adalah salah seorang yang mengalami Kecanduan Nikotina di Malaysia. Saya telah mula merokok sejak 30 tahun yang lalu. Setiap hari saya boleh menghabiskan Sekotak rokok dan lebih bergantung kepada Keadaan.

    Alhamdulillah setelah saya diperkenalkan kepada EASE , saya dapat merasakan “Kecanduan Nikotina” semakin berkurangan. Setiap kali saya ingin merokok, saya akan mengantikannya dengan menghidu EASE beberapa kali. Ternyata EASE dapat membuatkan saya kurang berkeinginan untuk merokok.

    Semoga dengan Ikhtiar ini, saya dapat menjalani kehidupan yang lebih sihat demi keluarga dan saya sendiri.

    Pilihan untuk Sihat ditangan anda dan EASE Pilihan saya.

    April 12, 2022

    Share on

    Helpful?

  • Avatar

    fatien ar-rashid

    EASE sangat menyenangkan!

    Padan dengan nama, Ease memang sangat menyenangkan..

    sebagai customer Gritz sejak 6 tahun lalu, memang sangat suka produk2 gritz yang 100% asli .

    Penghantaran cepat. packaging pun elok.
    Berbaloi sangat ada EASE. pagi2 sinus boleh hidu EASE. hidung gatal2 boleh hidu EASE. rasa stress / sakit kepala boleh hidu EASE. rasa nak tenang2 pun boleh hidu EASE. hari2 hidu , dah lama pakai pun masih ada bau nya.

    untuk suami vaper, dia hidu EASE lepastu bila cuba sedut vape semula, vape hilang rasa… boleh bantu kurangkan kebergantungan pada vape.

    anak kecil pun pandai pusing2 bukak EASE & hidu. suka sangat dia.

    Get this natural product!

    April 12, 2022

    Share on

    Helpful?

Leave feedback about this

Your email address will not be published.

Quality
Service
Delivery

Description

Ingredients:

100% Pure of Syzygium aromaticum oil, Citrus paradisi oil and Mentha Piperita oil.

Size:

2ml

Description:

EASE Nasal Stick is a great way to utilize essential oils for various health and wellness benefits. Studies have shown that inhaling essential oils can help on an emotional level, as well as a physical level.

Our sense of smell is connected to the region of the brain that controls memories, emotions, and hormones. That makes the method of inhaling essential oils very powerful.

EASE Nasal Stick is an all-natural product that contains therapeutic grade essential oils. It is not only good for general health but has more other benefits such as to help relieve allergy symptom or sinusitis, migraine, strengthen immune system, cold, runny nose. It helps to develop mood, focus booster and in fact, helps to tackle cigarette cravings and nicotine withdrawal symptoms throughout your quitting journey.

Plus, EASE Nasal Stick is super convenient. You can take it on the go, very light, small and easy to carry. You can place it in a purse, at your bedside, in a travel bag, on your commute, at work station… Anywhere you may need it!

How to use the inhaler:

Open inhaler and place the nasal stick tube close to the nose and inhale deeply. Repeat the steps on each nostril 3 to 4 times per usage. Used whenever the need arise.

Cautions:

This is a traditional preparation. Please consult a Doctor or Pharmacist if symptoms persist or worsen. Keep out of reach of children. Prohibited for pregnant women. Store in a dry place below 30⁰C. Protect from sunlight and humidity.

 

Delivery Fees:

  • Peninsular Malaysia: RM 9.00 per order
  • Sabah & Sarawak: RM 15 per order

Delivery Timeframe:

After the payment is confirmed, we will process to ship out your parcel immediately. It takes 1-5 working days for our courier partner to deliver it. (excluding weekends and public holidays).

Except for some circumstances where unfortunately it is beyond our control for example courier service delays or emergency.

Return & refund policy:

Due to hygiene purposes, any opened product is not subjected to return and refund. Only unopened product in original packaging can be requested for return and refund.

For more information on refund and return, please refer here.

 

What they say?